Utbildningskoordinator - Jägarnas Riksförbund

Utbildningskoordinator

UTBILDNINGSKOORDINATOR PÅ JÄGARNAS RIKSFÖRBUND

Jägarnas Riksförbund erbjuder dig som brinner för jakt ett spännande arbete på en rolig arbetsplats.

För att du ska trivas på vår arbetsplats och fungera i rollen krävs att du är prestigelös, är tydlig i din kommunikation och har en god samarbetsförmåga. Vi sitter i vackert belägna lokaler intill vattnet, centralt i Södertälje.

TJÄNSTEN

Som utbildningskoordinator kommer du att vara del i en grupp som arbetar med att ta fram, utveckla och genomföra utbildningar. Att utbilda jägarna i Sverige är ett av förbundets viktigaste uppdrag och innefattar många typer av utbildningar både teoretiska och praktiska. I tjänsten ingår även att arbeta med att attrahera nya grupper till att bli jägare.

VEM ÄR DU?

För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en aktiv jägare med ett stort intresse för utbildning och en förmåga att inspirera personer. Du har lätt att skapa relationer och är van att samarbeta med olika typer av människor. Du är kreativ och framåtsyftande med ett gott ordningssinne. Du uttrycker dig mycket väl på svenska i tal och skrift. Du innehar B-körkort.

Anställningsform: Tillsvidare, provanställning 6 månader.

Omfattning: Heltid, 40 h/ vecka. Månadslön, efter överenskommelse
Start: Efter överenskommelse

Arbetsort: Södertälje

Kontakt: Upplysningar om tjänsten ges av generalsekreterare Per Wanström, 08-550 107 10, per.wanstrom@jagarnasriksforbund.se

Sista ansökningsdag 15 december
Vi tar endast emot ansökningar via e-post eller formuläret nedan. Skicka in ditt CV samt personligt brev till per.wanstrom@jagarnasriksforbund.se.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Jägarnas Riksförbund är en medlemsorganisation och intresseorganisation inom jakt och viltvård. Vi har ca 40 000 medlemmar och är lokalt representerade i hela Sverige. Vi driver en av Sveriges största jakttidningar och nyhetssajten jaktojagare.se samt flera andra webbplatser.

Du kan även fylla i vårt formulär

Jobbansökan utbildning