Bäckebo
« Tillbaka till distriktet

Bäckebo

Välkommen till Bäckebo viltvårdsavdelning! Vår verksamhet omfattar ungdomsverksamhet, att hålla jaktskyttebanorna öppna, genomföra det årliga tävlingsprogrammet, jägarexamen med utbildning och prov samt att bevaka och engagera oss i aktuella jaktfrågor.

Årsstämma Bäckebo

9 februari 2020, Bäckebo - Kalmar län • Avdelningsårsstämma

Söndag 9 februari Klockan 14.00 Pro lokalen Ålem Välkommen till årsstämman i Jrf Bäckebo Viltvårdsavdelning! Som medlem kallas du att deltaga i avdelningens årsstämma. Det är tid för att summera gångna årets verksamhet och planera för det nya året som är nummer 55 i ordningen. På programmet Sedvanliga årsstämmoförhandlingar. Prisutdelning för KM-2019. Fika och lotterier. Vårt program omfattar ungdomsverksamhet, tjejskytte, hålla jaktskyttebanorna öppna, genomföra tävlingsprogrammet, jägarexamen med utbildning och prov. Bevaka och deltaga i aktuella jaktfrågor även med distrikt och förbund. Vi behöver hjälp med att genomföra programmet så att vi ej tappar mark. Hjälp oss, hör av dig till styrelsen eller: Allan Johnsson 0499-22453, 073-0405740. Ju flera vi är desto bättre för verksamheten. Välkomna hälsar, Styrelsen Bäckebo Viltvårdsavdelning

Fler kalenderposter