Distrikt Västra Götaland på årets jaktmässa i Götene

Under helgen den 12-13 augusti fanns representanter från distriktet och avdelningen Götene JF på plats under den populära jaktmässan hos Kjells Vapen i Götene.

Förutom Kjells vapenbutik med dess stora sortiment fanns också försäkringsbolag och andra utställare på plats med allt från älgdragare, jaktkläder, skor, vapen och övriga produkter för jägaren.

I förbundets monter delade Stefan Forsberg från Glimmingen samt Stig Kjellman, Anders Reivall, Kjell Kron och Hans Revholm från Götene JF ut gratis exemplar av tidningen Jakt & Jägare. Besökarna fick också information om jakt, viltvård, vår vargpolicy, kursutbud, aktiviteter och vad som ingår i vårt medlemskap. Ett stort antal nya medlemmar fick vi möjlighet att välkomna under helgen!

Bild: Anders Reivall och Stefan Forsberg