FAMILJEDAG HOS ROSLAGENS JAKT & VILT - SÖNDAG 28 MAJ, KL. 10.00

Jägarnas Riksförbund Almunge hälsar alla medlemmar välkomna till en familjedag på Roslagens Jakt & Vilt, en av landets största vilthägnsanläggningar för anlagstest och träning av hundar.

På programmet:

• Träffa Klas Henriksson, VD Roslagens Jakt & Vilt som berättar om verksamheten.
  • Gratis prova-på hundträning i vildsvinshägn.
    OBS! Begränsat antal platser, först till kvarn! Boka din plats genom att skicka ett mail till peter.olsson@qvarnhill.se. Du som är intresserad av att se hur det går till kan få gå med under träningen utan hund.
  • Safariturer i hjort- och vildsvinshägn.
  • Luftgevärsskytte
  • Korvgrillning och fika.

Evenemanget är helt kostnadsfritt. Föranmälan sker senast onsdag 24 maj till Ella via e-post: kvarnboda@telia.com eller via telefon 076-791 39 90.

Roslagens Jakt & Vilt hittar du vid Almungeberg Vreta 41, längs med riksväg 282, Almungevägen.