Visa Nyhet - Jägarnas Riksförbund
« Tillbaka till aktuellt

Nu söker vi en skyttekoordinator

Jägarnas Riksförbund erbjuder dig som brinner för jakt ett spännande arbete på en rolig arbetsplats. För att du ska trivas på vår arbetsplats och fungera i rollen krävs att du är prestigelös, är tydlig i din kommunikation och har en god samarbetsförmåga.

Vi sitter i vackert belägna lokaler intill vattnet, centralt i Södertälje och vissa möjligheter finns till arbete på distans.

TJÄNSTEN
Som skyttekoordinator kommer du att vara del i en grupp som också arbetar med jägarexamen, utbildningar och mässverksamhet. Tjänsten kommer att vara inriktad på att strukturera upp skytteverksamheten och vidareutveckla den för att öka förutsättningarna för våra medlemmar och Sveriges jägare att bedriva skytte. Arbetet kommer att ske i samverkan med kollegor med ansvar för jägarexamen och utbildning och kommer att innebära ett aktivt arbete direkt gentemot skjutbanorna som drivs av ideella krafter. Resor i tjänsten förekommer.

VEM ÄR DU?
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en aktiv jägare med ett intresse för skytte som är strukturerad men även med en förmåga att utveckla en produkt. Gott ordningssinne, kreativ och framåtsyftande är tre egenskaper du besitter. Du har lätt att skapa relationer och är van att samarbeta med olika typer av människor. Du uttrycker dig mycket väl på svenska i tal och skrift. Du innehar B-körkort.

Anställningsform: Projektanställning under ett år med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid, 40 h/ vecka. Månadslön, efter överenskommelse
Start: Efter överenskommelse
Arbetsort: Södertälje, med vissa möjligheter till arbete på distans
Kontakt: Upplysningar om tjänsten ges av Jens Gustafsson, 08-550 109 05, jens.gustafsson@jagarnasriksforbund.se

Sista ansökningsdag 31 oktober
Vi tar endast emot ansökningar via e-post. Skicka in ditt CV samt personligt brev till jens.gustafsson@jagarnasriksforbund.se.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Jägarnas Riksförbund är en medlemsorganisation och intresseorganisation inom jakt och viltvård. Vi har ca 40 000 medlemmar och är lokalt representerade i hela Sverige. Vi driver en av Sveriges största jakttidningar och nyhetssajten jaktojagare.se samt flera andra webbplatser.