Sörmland

• Skytte

Luftgevärsskytte

2019-11-11, JRF MittSörmlands VVA

Varje tisdag kl 18.00 , fram till jul, skuter vi luftgevär inomhus ! Lokal : Verkstaden på migrationsverkets område i Fle. Vägbeskrivning : Kör förbi stora parkeringen, tag sen till höger, sedan första till vänster upp för backen och första höger , in mellan byggnaderna. (Skyltat) Vi skjuter på både fasta tavlor och rörligt mål (miniälg) Fika finns ! Välkommna

Läs mer här

Årsstämma Eskilstunaortens Jägarklubb

6 februari 2020, Eskilstunaortens jägarklubb - Södermanland • Avdelningsårsstämma

Välkommen till årsstämman i Jrf Eojk! Sedvanliga årsmötesförhandlingar och en genomgång av året som gått och vilka planerade aktiviteter vi tänkt för år 2020. Passa på att träffa styrelsen och andra medlemmar vid vår fina anläggning. Efter mötet finns det fika. Agendan för kvällen: 19:00 Årsmötet startar. 20:15 ca Avslutning och fika. Nu under vintern är aktiviteterna på skjutbanan inte så omfattande men du vet väl att vi skjuter luftgevär på löpande mål i Munktellarenan tisdagar 18-20? Välkomna! Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma Näshulta Jaktklubb

12 februari 2020, Näshulta jaktklubb - Södermanland • Avdelningsårsstämma

Onsdag 12 februari. klockan. 19.00 Näshulta kommunalhus, lilla salen.

Årsstämma Strängnäsorten

24 februari 2020, Strängnäsortens jägare - Södermanland • Avdelningsårsstämma

Måndag 24 februari Klockan 19.00 Lundbyvägen 2 Åkers Styckebruk, Ingång från gården till källarlokalen (Luftgevärslokalen) Välkommen till årsstämman i Jrf Strängnäsorten! Eventuella motioner/förslag insändes till styrelsen senast 1 vecka före årsmötet på adressen: Strängnäsortens Jägare CO/ Mathias Arnstein Ekstigen 5 645 40 Strängnäs Mail: mathias.arnstein@allt2.se Frågor inför Årsmötet, kontakta: Ord. Håkan Arnstein 070-682 74 24 Sek. Mathias Arnstein 070-524 55 87 Kassör Kjell Norström 070- 730 13 63 Välkomna önskar styrelsen Strängnäsortens Jägare

Fler kalenderposter