Västra Götalands län

Västra Götaland

Årsstämma Hedekas

2020-02-13, Hedekas

Torsdag 13 februari Klockan 19.00 ”Ottossons i Hedekas” lokaler Fisketorp. Fisketorp Hedekas. Före detta skolan. Välkommen till årsstämman i Jrf Hedekas! Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Samarbetsavtal Ulkeröds gård. Vi bjuder på förtäring. Vid eventuella frågor kontakta Bo Kvartsberg, telefon: 070-587 62 22 eller e-post: bo.kvartsberg@gmail.com. Varmt välkomna, Styrelsen.

Årsstämma Forshälla

2020-02-11, Forshälla

Tisdag 11 februari Klockan 19.00 Rosseröds IK:s klubblokal Välkommen till årsstämman i Jrf Förshälla! Avdelningen bjuder på kaffe/läsk och semla efter den sedvanliga årsmötesförhandlingen. Vi kommer att ha ett lotteri med fina vinster som vi kommer att dra under kvällen. Alla hälsas hjärtligt välkomna! Styrelsen. Vi tackar våra sponsorer för bidrag och gott samarbete! Blomsterlandet Frändefors Oljehall Fyrstads Service o Montage Färg & Kakelhuset H3 Bygg AB Kjellmans Service AB Reines Betongstationsservice AB Salong Pärlan Simmersröds Barnhus Spisen ELON Vitvaror Sällströms Transporter i Uddevalla AB Taussons Rör AB Your Car Önna Gårds Rumsuthyrning

Årsstämma JRF Bullaren

2020-02-09, Bullaren

Söndag 9 februari Klockan 18.00 Tanum Maskinstation ” Satelliten” (f.d Tanum Teleport), Huvudentrén Välkommen till årsstämman i Jrf Bullaren! Vi bjuder som vanligt på trevlig samvaro och lite god smörgåstårta med dryck. Vid eventuella frågor kontakta ordförande Robert Olsson 076-899 92 97. Motioner ska skickas in senast den 24 januari till: JRF avd. 14-12 c/o Robert Olsson Bygdegårdsvägen 8 45796 Lur

Årsstämma JRF Strömstad

2020-02-07, Strömstads JVK

Fredag 7 februari Klockan 19.00 Överby Pistolklubbs klubbstuga, Överby Välkommen till årsstämman i Jrf Strömstad! Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Det blir dessutom Prisutdelning för årets klubbmästerskap på älgskyttebanan och skjutbanans deltagarlotteri. Efter mötet serveras kaffe och smörgåstårta, tillsammans med vårt sedvanliga lotteri. Vid frågor kontakta avdelningens ordförande, Ove Karlsson 070-547 31 23 eller karlsson.ytten@telia.com.