Hallands län

Hallands län

Vi kommer att finnas på Hyltes jakt & vår mässa

Fredag 24/april 9-18:00 samt lördag 25/april 9-15:00

Det kommer genomföras många aktiviteter under 2020. Är ni intresserad att hjälpa till så hör  av er till Conny eller Janne.

Conny  0723-283310
Janne 0704-152759
halland@jagarnasriksforbund.se

• Avdelningsnyheter

Årsstämma Norra Halland

2020-02-05, Norra Halland

Onsdag 5 februari Klockan 19.00 - 21.00 Sällstorps bygdegård, 437 68 VEDDIGE Välkommen till årsstämman i Jrf Norra Halland! Sedvanliga stadgeenliga årsmötesförhandlingar enligt dagordning. Därefter förevisning, föreläsning och frågestund med vapen och ammunitions experten Melker Lind. Teknik, jakt & säkerhet är aktuella teman för kvällen som avslutas med samkväm och förtäring. Vid eventuella frågor, vänligen ring 0723-28 33 10. Conny Daneberg ordförande. 13-03 Norra Halland. Varmt välkomna, Styrelsen.

Läs mer här

• Avdelningsnyheter

Till samtliga medlemmar i avd 13-01 Mellersta Halland.

2020-01-13, Mellersta Halland

Obs: Tidigare utsänd kallelse till årsmöte den 21 januari annulleras och återkallas härmed. Distriktsstyrelsen har 2019-12-05 tillsatt en interimistisk styrelse för avd 13-01 Mellersta Halland och utsett Klas Pålsson till ordförande. Med anledning av detta kallar vi till informationsmöte onsdagen den 8 januari kl 19.00 i Sennans Idrottsförenings klubblokal i Åled. Årsstämma för avd 13-01 Mellersta Halland hålles söndagen 9 feb kl 14.00 i samma lokal d.v.s. Sennans Idrottsförenings klubblokal i Åled med sedvanliga årsmöteshandlingar. Om vägbeskrivning önskas, vänligen kontakta Klas Pålsson, tel. 070-586 48 49. V.g. observera: Någon ytterligare kallelse till årsmötet utfärdas ej. Enligt uppdrag

Läs mer här