Få upp till 14% rabatt på en ny NISSAN Qashqai, X-Trail, eller Navara

Genom ett ramavtal med Nissan Nordic får du som medlem i Jägarnas Riksförbund rabatt vid köp av en ny Qashqai, X-Trail eller Navara.

Bygg din nya bil och se vad den skulle kosta »
Logga in med följande uppgifter
Användarnamn: Jägarna
Lösenord: jakt2016

Hitta din närmaste Nissan återförsäljare »

Erbjudandet gäller endast vid uppvisande av giltigt medlemskort och fram till och med 2017-12-31.
För fullständiga villkor kontakta din Nissan återförsäljare

Anlagstesta din hund hos Roslagens Jakt & Vilt

Roslagens Jakt & Vilt i Almunge, mellan Uppsala och Norrtälje, är en av Sveriges största anläggningar för anlagstest hundar. Här kan du träna och testa din hund på vildsvin, älg och björn. Anläggningen har också vilthägn med mufflon, vildsvin, kronhjort och dovhjort där du har möjlighet att jaga.

Som medlem i Jägarnas Riksförbund har du rabatterade priser på anlagstest för hund och prova-på-jakter när du visar upp ditt medlemskort.

Medlemspriser anlagstest/hägnträning

Björn
1 700 kr (ord.pris 1 900 kr)

Älg

1 600 kr (ord pris 1 700 kr)

Vildsvin

Vardag 900 kr (ord.pris 1 000 kr)
Helg 1 000 kr (ord.pris 1 100 kr)

Prova-på-jakt med styckningskurs (minst 5 personer)

1 200 kr (ord.pris 1 500 kr)

För grupper om minst 5 personer anordnas ”prova på jakt”. Jakten innebär att gruppen tillsammans får fälla ett vildsvin eller en dovkalv (beroende på årstid). Därefter får man flå och stycka djuret och köttet fördelas mellan deltagarna i gruppen.

Jakthundsförsäkring

Vår samarbetspartner Svedea har tagit fram en särskild anpassad jakthundsförsäkring för att du ska få en bra försäkring utan att behöva betala för mycket. Försäkringen kan du köpa om du är medlem i Jägarnas Riksförbund och din hund är mellan 6 veckor och 7 år gammal och används i praktisk jakt eller står under utbildning för jakt. I försäkringen ingår en livförsäkring. Försäkringen ersätter olycksfall och vanliga sjukdomar som kan drabba din hund och du kan få upp till 40 000 kronor i ersättning per försäkringsår. Jakthundsförsäkringen har precis som Svedeas andra djurförsäkringar fri flytträtt. Du läser mer om försäkringen på svedea.se/jakthund.