Förmåner som medlem - Jägarnas Riksförbund

Förmåner som medlem

Som medlem i Jägarnas Riksförbund vill vi självklart att du får del av förmånliga avtal. Vi letar ständigt nya och gynnsamma förmåner för dig som medlem. Besök oss regelbundet för att se vilka erbjudanden vi har som är aktuella och tillkommer. Självklart får du information via våra nyhetsbrev vi skickar till våra medlemmar så det är viktigt att du har korrekta uppgifter. Kom ihåg att gå in på ditt digitala medlemskort och uppdatera dina uppgifter och din e-post (Till digitalt medlemskort).

Rabatt på jakthundsförsäkring hos Svedea

Vår samarbetspartner Svedea har tagit fram en särskild anpassad jakthundsförsäkring som även inkluderar en livförsäkring. Försäkringen ersätter olycksfall och vanliga sjukdomar som kan drabba din hund och du kan få upp till 60 000 kronor i ersättning per försäkringsår. Som medlem i Jägarnas Riksförbund har du 5% rabatt på jakthundsförsäkringen. Du läser mer om försäkringen på svedea.se/jakthund.

Rabatt på alla produkter hos Stallvärme

Stallvärme erbjuder marknadens mest effektiva värmelösningar i samarbete med Infracenter AB. Deras produkter passar till en mängd olika behov, sadelkammaren, läktaren, ett helt stall samt deras mest kända produkt Stallvärme Solariet.

Som medlem får du 10% rabatt på alla Stallvärmes produkter med koden Jägare2021. Glöm inte fylla i ditt medlemsnummer när du lägger din beställning hos stallvarme.se

PrimaDog - Alla hundar har rätt till bra mat

Hundfoder av super-premiumkvalité, tillgängligt i dagligvaruhandeln, online och i välsorterade djuraffärer.
PrimaDog´s produkter motsvarar hundens naturliga näringsbehov – alltid kött som första ingrediens, alltid fritt från vete, soja och artificiella smak- och färgämnen. Som medlem i JRF kommer du under året kunna delta i olika tävlingar och erbjudanden. Håll utkik i Jägarnas Riksförbunds sociala kanaler och utskick.
Läs mer på www.primadog.se.

Infracenter - Energieffektiv och smidig uppvärmning

Värmepaneler från Infracenter är inte bara mer kostnadseffektiva utan gör luften mer hälsosam, samtidigt som du sparar mer plats då panelerna kan sitta både i tak, golv eller på väggarna. Upptäck framtidens infravärme och dess funktioner hos infracenter.se.
Nu får du som medlem i JRF 10% på alla produkter med koden: Jägare.

Vi tar din fritid på allvar och vi vet att rätt utrustning och kunskap gör det enklare att njuta av livet ute i skog och mark.

Fritid och vildmark startade sin verksamhet 1989 och har allt sedan försökt göra besöken uti i vår natur så fulländade som möjligt.

De hälsar er Välkomna till sin fina butik I Piteå, till sin webbutik eller varför inte till deras skjutbiograf i direkt anslutning till deras 1500 kvm stora butik.

Som medlem i JRF kommer du under året att få ta del erbjudanden från Fritid & Vildmark i ett antal av våra digitala utskick.