Jönköpings län

• Avdelningsnyheter

Årsstämma Norra Småland

2020-02-05, Norra Smålands viltvårdsavdelning

Onsdag 5 februari Klockan 18.00 Studieförbundet Vuxenskolan Storgatan 50 Tranås Välkommen till årsstämman i Jrf Norra Småland! Mötet hålls i Studieförbundet Vuxenskolans lokaler på Storgatan 50 i Tranås Klockan 18.00. Studieförbundets lokal finns på Storgatan 50 i Tranås ingång på sidan av huset. Du som kommer söderifrån åker in i centrum efter tredje rondellen på höger sida. Kommer du ifrån norr så sväng till höger i rondellen efter CirkleK inne i centrum. Efter ca: 100m finns SV på Vänster sida. Hittar du inte ring 070-560 62 72. Kvällen består av: Sedvanliga mötesförhandlingar. Ev. något föredrag eller information. Vi avslutar med en fika med smörgåstårta Allt utan kostnad. Välkomna Önskar styrelsen i Norra Smålands ViltvårdsAvdelning. Joacim Jansson Ordförande 070-560 62 72.

Läs mer här