Stockholms län

Välj distriktsavdelning

Årsstämma Roslagen

10 februari 2020, Roslagen - Stockholms län • Avdelningsårsstämma

Måndag 10 februari Klockan 19.00 Enbäcksvägen 14F Vägbeskrivning: 200m in på Lommarvägen till höger, Enbäcksvägen. Välkommen till årsstämman i Jrf Roslagen! Sedvanliga årsmötesförhandlingar enligt dagordning. Förslag som vill framställas till årsmötet skall senast 8 dagar före mötet skickas in till styrelsen, varvid styrelsen har att däröver avgiva yttrande att jämte förslaget föredragas. Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma avdelning Stockholm

11 februari 2020, Stockholm - Stockholms län • Avdelningsårsstämma

Tisdag 11 februari Klockan 19.00 Sörgårdens föreningslokal Vägbeskrivning: Spånga kyrkväg 480 mitt emot Spånga kyrka vid nedre garageinfarten. Välkommen till årsstämman i Jrf Stockholm! Vi bjuder på kaffe och smörgås. Hör gärna av dej om du kommer. Kontaktperson: Anders Lindström, 070 - 6972747. Email: anderslindstrom13@gmail.com Rickard Plars, 070 - 5830942. Email: rickard.plars@gmail.com Efter årsstämman kommer Jens Gustavsson från kansliet att informera om vildsvin och svinpesten. Dags att börja träna upp skyttet! Avdelningen ger även i år möjlighet att öva i skjutbiograf till ett mycket subventionerat pris, lördagen den 2020-03-14 mellan 12:00-16:00. Avgift per person är 100kr. Företräde till bokning för de som kommer på årsstämman. Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma avdelning Stockholm

11 februari 2020, Stockholm - Stockholms län • Avdelningsårsstämma

Årsstämma Nykvarn-Södertälje

12 februari 2020, Nykvarn-Södertälje - Stockholms län • Avdelningsårsstämma

Onsdag 12 februari Klockan 19.00 Nykvarns Jaktskyttebana. Välkommen till årsstämman i Jrf Nykvarn/Södertälje! Sedvanliga årsmötesförhandlingar enligt stadgeenlig dagordning. Stämmohandlingar finns tillgängliga på stämman, dagordning finns på omstående sida i detta brev. OBS! Prisutdelning stora KM sker före stämmans öppnande Välkommen!

Fler kalenderposter