Västerbottens län

Västerbottens län

Årsmöte Vindeln/Lycksele

18 januari 2020, Vindeln - Lycksele - Västerbottens län • Avdelningsårsstämma

Årsmöte för Vindeln/Lycksele Lördag den 18/1 10.00 Plats: ABF Vindeln Odlarvägen 3

Årsstämma Vilhelmina

7 februari 2020, Vilhelmina - Västerbottens län • Avdelningsårsstämma

Fredag 7 februari Klockan 18.00 - 20.00 Folketshus Vilhelmina Välkommen till årsstämman i Jrf Vilhelmina! Vi bjuder på kaffe, te och smörgåsar Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma Umeå

18 februari 2020, Umeå - Västerbottens län • Avdelningsårsstämma

Tisdag 18 februari Klockan 18.30 - ca 21.30 Musköten. (Sporthallen) Lokal "Bollen" 1 tr, J A Lindersväg 43, Umeå Välkommen till årsstämman i Jrf Umeå! Vi avhandlar stämman efter sedvanlig dagordning. Vi bjuder på semla, kaffe och te. Förhoppningsvis får vi en föreläsare till oss, men i skrivande stund, är det inte klart vilken/vilka. Har du en motion? Den bör vara oss i styrelsen tillhanda, senast 4/2 2020. Maila motionen till: umeknas@hotmail.com Har du frågor eller funderingar, hör av dig till: Johan Sandgren 070-509 71 44 eller på mail: umeknas@hotmail.com Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma Västerbotten

14 mars 2020, Västerbottens län • Distriktsårsstämma

Lördag 14 mars Klockan 10.00 Entré Norr, E4, Anumark. Välkommen till årsstämman i Jrf Västerbotten! Lyssna på Björn Jonsson som ger en bild av hur viltförvaltning utvecklats i Västerbotten samt distriktets årsstämma. • Söndagen 29 mars kl. 12.00 föreläser Jägarnas Riksförbunds ordförande Solveig Larsson om rovdjursförvaltning hos Vuxenskolan i Kåge. Föreläsningen websänds samtidigt. • Torsdagen 7 maj kl. 18.00 på Evy ́s. Ersboda inbjuds alla till äganderättsmöte i samverkan med Norra där Karl Hedin och Jonas Eriksson medverkar. • Lo Samuelsson genomför i JRF ́s regi utbildningar inom eftersök, viltundersökare m.m. Kontakt Lo Samuelssons tele nr 070-294 39 14. www.svartberget.com/kurser och mailadress lo@svartberget.com Mer information: Sten Sandgren telefon: 070 – 663 30 44, mail: sten.sandgren@ume.se Varmt välkomna! Styrelsen.

Fler kalenderposter