Kalmar Län

Välj distriktsavdelning

Kalmar Län

Välkommen till Kalmar Län

Årsstämma i Kalmar Läns Viltvårdsdistrikt är inställd!

När: Söndagen den 15 Mars kl. 14.00 INSTÄLLT

Var: Skogstorps skjutbana i Kalmar INSTÄLLT

Varje avdelning meddelar och skickar sina valda delegater

Sedvanlig årsmötesordning och avslut med lättare förtäring

Ny stämma meddelas ombuden så fort det finns mer information.

Årsstämma Bäckebo

9 februari 2020, Bäckebo - Kalmar län • Avdelningsårsstämma

Söndag 9 februari Klockan 14.00 Pro lokalen Ålem Välkommen till årsstämman i Jrf Bäckebo Viltvårdsavdelning! Som medlem kallas du att deltaga i avdelningens årsstämma. Det är tid för att summera gångna årets verksamhet och planera för det nya året som är nummer 55 i ordningen. På programmet Sedvanliga årsstämmoförhandlingar. Prisutdelning för KM-2019. Fika och lotterier. Vårt program omfattar ungdomsverksamhet, tjejskytte, hålla jaktskyttebanorna öppna, genomföra tävlingsprogrammet, jägarexamen med utbildning och prov. Bevaka och deltaga i aktuella jaktfrågor även med distrikt och förbund. Vi behöver hjälp med att genomföra programmet så att vi ej tappar mark. Hjälp oss, hör av dig till styrelsen eller: Allan Johnsson 0499-22453, 073-0405740. Ju flera vi är desto bättre för verksamheten. Välkomna hälsar, Styrelsen Bäckebo Viltvårdsavdelning

Årsstämma Kalmarbygden

25 februari 2020, Kalmarbygdens Jägare - Kalmar län • Avdelningsårsstämma

Tisdag 25 februari Klockan 18.00 Skogstorp Välkommen till årsstämman i Jrf Kalmarbygdens Jägare! Välkomna på Årsmöte anmälan senast 20/2 till Rosita 070-570 07 87 eller rositaohlsson69@gmail.com Årsmöte med Dagordning enligt stadgarna Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma JRF Oskarshamn

12 mars 2020, Oskarshamns Jakt- och Viltvårdsklubb - Kalmar län • Avdelningsårsstämma

Torsdag 12 mars Klockan 18.00 Stångehamnsvägen 126, Oskarshamn Välkommen till årsstämman i Jrf Oskarshamn Jakt & Viltvårdsklubb! Vi ber om ursäkt att det är kort om tid. Sent påkommet detta möte. Vi bjuder på fika så det är viktigt att ni anmäler er senast 10/3-20. Motioner skickas till pierre_jonsson@outlook.com senast 11/3 2020. Anmälan sker till Björn Granath 072- 331 87 08 alt Pierre Jonsson 070-141 53 75. Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma Kalmar län INSTÄLLT

15 mars 2020, Kalmar län • Distriktsårsstämma

INSTÄLLT. Information om ny stämma kommer inom kort. Inställd årsstämma i Kalmar Läns Viltvårdsdistrikt

Fler kalenderposter