Kalmar Län

Välkommen till Kalmar Län

Årsstämma Bäckebo

9 februari 2020, Bäckebo - Kalmar län • Avdelningsårsstämma

Söndag 9 februari Klockan 14.00 Pro lokalen Ålem Välkommen till årsstämman i Jrf Bäckebo Viltvårdsavdelning! Som medlem kallas du att deltaga i avdelningens årsstämma. Det är tid för att summera gångna årets verksamhet och planera för det nya året som är nummer 55 i ordningen. På programmet Sedvanliga årsstämmoförhandlingar. Prisutdelning för KM-2019. Fika och lotterier. Vårt program omfattar ungdomsverksamhet, tjejskytte, hålla jaktskyttebanorna öppna, genomföra tävlingsprogrammet, jägarexamen med utbildning och prov. Bevaka och deltaga i aktuella jaktfrågor även med distrikt och förbund. Vi behöver hjälp med att genomföra programmet så att vi ej tappar mark. Hjälp oss, hör av dig till styrelsen eller: Allan Johnsson 0499-22453, 073-0405740. Ju flera vi är desto bättre för verksamheten. Välkomna hälsar, Styrelsen Bäckebo Viltvårdsavdelning

Årsstämma Kalmarbygden

25 februari 2020, Kalmarbygdens Jägare - Kalmar län • Avdelningsårsstämma

Tisdag 25 februari Klockan 18.00 Skogstorp Välkommen till årsstämman i Jrf Kalmarbygdens Jägare! Välkomna på Årsmöte anmälan senast 20/2 till Rosita 070-570 07 87 eller rositaohlsson69@gmail.com Årsmöte med Dagordning enligt stadgarna Varmt välkomna! Styrelsen.

Fler kalenderposter