Östergötlands Län

Välj distriktsavdelning

Östergötlands Län

Välkommen till distrikt Östergötland! Här hittar du information om vad som händer i vårt distrikt och hos våra klubbar.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss för mer information.

• Avdelningsnyheter

Årsstämma Valdermarsvik

2020-01-15, Valdemarsviks jaktskytteklubb

Onsdag 15 januari. Klockan 19.00 Vammarskolan Välkommen till årsstämman i Jrf Valdemarsvik! Sedvanliga årsmötesförhandlingar. Klubben bjuder på lättare förtäring. Varmt välkomna! Styrelsen.

Läs mer här

Årsstämma Vadstena

21 januari 2020, Vadstena jakt- och viltvårdsklubb - Östergötlands län • Avdelningsårsstämma

Tisdag 21 januari. Klockan 18.30 Södra vägen 28 - ABF lokalen, Ingång från gaveln. Välkommen till årsstämman i Jrf Vadstena Jakt & Viltvårdsklubb! 18:30 börjar vi med årsmötet, efter det kommer Anders Hedström som är rovdjursspårare åt länsstyrelsen att tala om rovdjursinventeringen, föryngringen och beslutade licensjakten i Östergötland. Varmt välkomna! Styrelsen.

Årstämma

22 januari 2020, Rejmyre JSK - Östergötlands län • Avdelningsårsstämma

ÅRSSTÄMMA Onsdag 22 januari. Klockan 19.00 Rejmyre Församlingshem, Glasbruksvägen 21, Rejmyre

Årsstämma Regna

11 februari 2020, Regna - Östergötlands län • Avdelningsårsstämma

Tisdag 11 februari Klockan 19.00 Regna Bygdegård Välkommen till årsstämman i Jrf Regna! Efter årsmötesförhandlingar serveras smörgåstårta och dryck. Varmt välkomna! Styrelsen.

Årsstämma JRF Norrköping

12 februari 2020, Norrköpings jaktskytteklubb - Östergötlands län • Avdelningsårsstämma

Välkommen till årsstämman i Jrf Norrköpings Jaktskytteklubb! Onsdag 12 februari. Klockan 19.00 Restaurang Eklunden, Lindåkersg.2 Norrköping Motioner skickas till aasenheim@icloud.com Sekreterare: Andreas Åsenheim 070-204 23 59 Varmt välkomna! Styrelsen.

Fler kalenderposter