Uppsala

Sista anmälningsdag 15 december 2019 Jägarexamen

Jaktledarutbildning 18 april   kl 09:00 Rasbo hall 2000
Viltundersökarekurs 25 april kl 09:00 Rasbo hall 2000

Vid anmälan skriv vilken kurs och ort

Övriga kurser året om.

Jägarexamen 2500 kr
Jaktledarutbildning 750 kr
Viltundersökarekurs  2000 kr
Betalning före kursstart på Bankgiro 752-7625

Anmälan och frågor 070 759 7797
Folke Edin

Årsstämma Ärentuna

6 februari 2020, Ärentuna jägarklubb - Uppsala • Avdelningsårsstämma

Torsdag 6 februari Klockan 18.30 Klubbstugan (Skjutbanan Fjuckby) Välkommen till årsstämman i Jrf Ärentuna! Årsmöte, prisutdelning samt fika. Vid frågor, kontakta: Ordförande Hans Fredlund 018-261721. Glöm inte att betala in medlemsavgiften 20kr för ungdom t.o.m. 20 år och 100kr för övriga medlemmar till Ärentuna JK på PG:400199-6. Eller swisha till 1236377550 märkes med Medlemsavgift 2020, om ni betalar för fler personer ange även namnen på dessa. Dagordning och förslag till skjutprogram kommer att finnas på mötet samt på hemsidan. Beställning av ammunition och anmälan till serieskjutningen kan göras direkt till Hans Fredlund 018-261721 eller som vanligt på mötet. Välkomna!

Årsstämma Norra Haglunda

9 februari 2020, Uppsala • Avdelningsårsstämma

Kallelse Årsstämma 2020 Norra Hagunda 03/01 Norra Hagunda 01 Distrikt 03 10 Februari 2020 Järlåsa Bygdegård Välkommen till Årsmötet för JRF 01/03 Norra Hagunda. Under kvällen har vi sedvanliga årsmötesförhandlingar enligt dagordning. Vi bjuder på kaffe med tillbehör. Motioner ska skickas till mejladress uffe.ulim@gmail.com och vara styrelsen tillhanda senast 27 januari. Vid eventuella frågor kontakta Ulf Lindström 0171 416043, 070 519 9112 , uffe.ulim@gmail.com Styrelsen

Årsstämma Alunda-Östhammar

13 februari 2020, Alunda-Östhammar - Uppsala • Avdelningsårsstämma

Torsdag 13 februari Klockan 19.00 Väddika Gård (hos Jonte Kylin) Välkommen till årsstämman i Jrf Alunda Östhammar! Sedvanliga stämmo förhandlingar enligt dagordning. Avdelningen bjuder på kaffe och smörgåstårta. Vi startar med försäljning av medlemslotterna under kvällen. Vid eventuella frågor kontakta Ulf Andersson 070-6584245, eller Göran Andersson 070-4056669.

Fler kalenderposter

Skyttebanor