Almunge
« Tillbaka till distriktet

Almunge

I vår strävan att enkelt, miljövänligt och kostnadseffektivt nå de allra flesta av våra medlemmar har vi upprättat en SMS-grupp, det är därför viktigt att vi har just ditt mobilnummer! Vänligen kontrollera med oss så att du verkligen finns med på listan.

En del information kan komma att endast meddelas via SMS-gruppen medan exempelvis kallelse till årsstämman även fortsättningsvis också skickas via vanlig post.

Hjälp miljön och vår föreningskassa, se till att du finns med i vår SMS-grupp, tack!

• Avdelningsnyheter

Årsstämma Almunge

2020-02-09, Almunge

DATUM TID PLATS Söndag 9 februari Klockan 15.00 - 17.00 Faringe Bygdegård bredvid Faringe k:a Välkommen till årsstämman i Jrf Almunge! Avdelningen bjuder på smörgåstårta och dryck, anmälan så alla får tårta senast 5/2 till Ella 076-791 39 90 eller kvarnboda@telia.com Motioner skall vara styrelsen tillhanda senast 20 januari. Sedvanlig dagordning bifogas i nedan, övriga handlingar finns på mötet. Valberedningen har redan förslag på personer i styrelsen 2020

Läs mer här

• Distriktsnyheter

Länsstyrelsen Uppsala län inför nya rutiner för rovdjursobservationsrapportering

2018-08-31, Uppsala

Den 15 september övergår Länsstyrelsen i Uppsala län helt över till att använda Skandobs för rovdjursobservationsrapportering från allmänheten.

Läs mer här