Norra Skåne
« Tillbaka till distriktet

Norra Skåne

Vi i styrelsen avd. 26 02 norra Skåne har avsikten att visa oss mer ute bland er medlemmar för att informera och prata jakt och vilt samt svara på frågor från er.

De frågor vi inte kan svara på träffarna, återkommer vi till er, märk väl vi har en mycket bra stab på förbundsnivå och de ska vi nyttja!

Vi behöv er hjälp att hitta eller ni redan vet en lokal där vi kan träffas, naturligtvis ska vi kunna fika också eller hur? Vi kommer att sammankalla via mail adresser på ett antal orter till er, vi tror det blir mer lokala frågor som ger oss info på lokal basis. ANMÄL: Tips med er MAIL ADRESS eller telefon!?

Mässor, skytteaktivitet och marknader: Finns det något av de i närheten av er, vill vi ha tips från er. Behöver inte vara modell större arrangemanget, för de lever sin egen värd. Vi vill synas mer på lokal nivå! Ute i vårt medlems område som innefattar.

Nord Östra Skåne från Degeberga i söder//Klippan Nordväst, via Hörby, Eslöv mot Klippan, och Norrut mot Markaryd det blir ungefär.

Nordöstra Skåne här har vi vårt medlems upptag. Nu är det svårt att göra så här grova gränser men vi har medlemslistor till hjälp.

Vi vill nå ut till er via mail annars blir det inte lätt och kalla medlemmar till olika aktiviteter. På de kvällar vi hyrt skjutbanor skjuter vi men ni får gärna komma med förslag med olika saker som ni vill vi ska genomföra.  Givetvis ska vi värva nya medlemmar också.

Vi ska satsa att hänga på förbundets Hemsida med uppdaterad information till er, vi ska se till att det ska finnas senast nertagnings datum.  Vi hart hört från er att det finns för mycket gammal information på hemsidan.